keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Insinöörin ihmeelliset aivoitukset

  Minnan Pököttiä piti hieman huoltaa. Viime viikolla vaihdoin siihen pakoputken. Hyvin meni. Mutta eilen ruvettiin vaihtamaan taakse iskareita. Piti tietenkin päästellä uusi pakoputki irti. Yläpään pultissa oli 21:n millin mutteri ja kanta 24. Sattumalta samanlaiset molemmilla puolilla. Kuskin puolella alapultissa oli mutteri 17 ja kanta 18mm. Lähti kyllä hyvin graffitilla ja pulttipyssyllä irti. Vänkärin puolella sama pultti, mutta mutteri 18 ja kanta NOIN 19mm. Paikat oli sen verran ahtaat, että piti olla lyhyttä ja pitkää jatkovartta räikkään. Vielä piti etsiä hylsyn päähän papinmul-ku avuksi.
  Illalla sitten satoikin oikein kunnolla, joten oli hyvä vaihtaa iskarit aamusta.
  Tälle aamua olikin sitten eläinten vaihtopäivä. Pari lehmää pistettiin autoon (huonot jalat), että saatiin tilaa poikiville hiehoille. Ei oikein kestä holstikeilla jalat, suurin osa jenkkien ja kanukkien jälkeläisiä. Ilmeisesti kaikki pitää olla suurta rapakon takana.
  Lentävä lähtö (sunnuntaina ilmoitettiin)
  Menisinköhän
  Hissillä ylös
  
  Me ei ainakaan lähdetä
  Sitten vaan hiehot sisälle. Olipa kerrankin helppo sisäänotto.
   Opetellaanpa sitten lehmiksi
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti