torstai 4. helmikuuta 2021

Kiristystä?

  Olemme muutaman päivän ajan olleet telefirman kanssa aivan hepakassa. 

   Halusin päättää toissa päivänä yhden palvelun tämän kuun lopussa, jonne asti oli voimassa oleva sopimus. 'Asiakaspalvelijalla' oli ilmeisesti tosi v-nen päivä, kun pätkäisi palvelun poikki edelliselle päivälle!

  Eilinen päivä menikin luuri korvassa, kun yritettiin selvittää asiaa. Muutaman tunnin ja hermojen menetyksen jälkeen asiat saatiin suurinpiirtein kondikseen.

  Tänä aamuna soitti samasta firmasta nainen ja selitti, että parin liittymän sopimus loppuu tuotapikaa. Jos et nyt tee uutta sopimusta, hinta nousee viisikymmentä prossaa. Voisin tarjota uuden melkein entiseen hintaan (tietenkin oli jonkinverran nousua). 

  Näihin uusiin sopimukseen laitamme uudet SIM-kortit, koska entiset liittymätyypit lopetetaan. Tyyppi on samanlainen ainakin minun mielestäni.

  Tällä kikalla asiakkaat pakotetaan uusiin sopimuksiin. Emmekä voi muuta kuin suostua, jos haluamme käyttää nettiä ja puhelinta.

  Olisinpa erittäin onnellinen, jos puhelin pelaisi joka paikassa edes 2-G:llä. 

  En tähän kirjoita firman nimeä, mutta naamatusten kyllä sen sanon.  

1 kommentti:

  1. Mitäpä pannoissa? 3 kpl ja kaikissa prepaid, on tietysti niissäkin sähläystä kun puolen vuoden tauko katkaisee nuo.Huonot yhteydet täälläkin, mutta tutkat toimii ja voi soittaa niihin. Kahdessa nettiliittymässsä ihan tarpeeksi maksua.
    Kurotellaan aurinkopaikkoja, P.

    VastaaPoista