Kirjoittajassa on hieman vikaa,
korjautunee kai tuota pikaa.
Odottakaa siis aikaa vähän,
blogini ei pääty tähän.
Valokatteen laitossa on ollut parin viikon katkos. Kompuroin sen verran, että sain muutaman kylkiluun poikki. Liikkuminen paranee hiljalleen, mutta menee tässä vielä toveroinen, ennen kuin uskallan yrittää loppuhommien tekoa.
Tässä on ollut aikaa mietiskellä vaikka mitä sohvalla lojuessa.
Tuli mieleen sananlasku: Vahinko ei tuu kello kaulassa.
Rupesin oikein miettimään ja tulin siihen tulokseen, että kello kaulaan. Voisinko siten välttää tulevia vahinkoja.
Ehkä pitää harkita vielä pienempi ja sirompi kello, ettei se olisi aina haitolla.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti