Olenpahan parannellut kuperkeikan kolhuja. Mitään ei vielä pysty tekemään, mutta liikkuminen sujuu jo suhtkoht hyvin,
Torstaina aamulla suunnattiin nokka mökille ja perässä tuli tuttu, joka tuli asentamaan valokatetta.
Ensin piti laitella loput räystäslaudat ja sitten kate paikoilleen. Alkuun ilmakin näytti hyvältä, mutta pari sadekuuroa piti meidät sateen suojassa.
Lopulta kaveri pääsi tälläilemään katteita katolle. Katteet olivat vielä kiinnittämättä ja kaikki näytti hyvältä.
Sitten tuli sananmukaisesti kuin salama kirkkaalta taivaalta kunnon ukoilma älyttömän tuulen kanssa, maakin oli rakeista valkoisena. Onneksi vain yksi kate lensi pihalle eikä särkynyt.
Sateiden takia aikataulu venyi, mutta katteet ovat paikoillaan. siivous on vielä tekemättä, mutta eipä sieltä roskat mihinkään hävia.
Suuret kiitokset katteen asentajalle isosta avusta!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti